WE ARE YOUNG

Hej på er!
Har eran dag vart bra? Min har vart helt ok, har ganska mycket huvudvärk just nu, är väl förkylningen som spökar lite tror jag.. Brukar ha ont i huvudet ganska ofta nu för tiden...? Kanske har fel på ögonen? för både mamma och pappa ser ganska dåligt, mamma har glasögon och pappa också så man vet aldrig.. Men hoppas verkligen inte att jag får glasögon. Inte för att det inte är snyggt, för det är snyggt, belive me! Endel glasögon är sjukt snygga men det passar inte på mig sen skulle jag bara ta sönder dom. Sätta mig på dom eller tappa dom eller ja, nåt sånt ;)
Imorgon är det en utav dom jobbigaste dagarna i skolan. Vi har HEMKUNSKAP :o HATAR hemkunskap, så sjukt jobbigt. Och vi ska göra fiskgratäng. ÅH.
Hoppas den lektionen blir inställd. *hoppashoppashoppashoppas* ;)
Målade mina naglar nyss och dom blev helt cpppppp! men får göra om dom lite senare! :)
nu ska jag äta sen kolla på tv.
Har förresten hittat ett nytt program jag älskar, Awkward heter det!  På MTV. Grymt bra:thumbsup:
Hörs sen, pussen!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback