Godmorgon!

vaknade av att solen lyste igenom mitt fönster, så himla underbart att världen äntligen har fattat att det är vår nu? Kanske en liten bit sommar också :D
Just nu äre mycket som händer i mitt liv som ni kanske har märkt.. Men mycket bra också!
Många förändringar med mitt utséende som jag ser extra mycket framemot osv..
Men jag kan inte direkt släppa det här med att han har dött än. Känns fortfarande nytt och jag fattar ingenting.
Har gått igenom det här en gång redan, ni vet Randa..?
Och folk som aldrig har förlorat någon nära kan inte säga " jag förstår hur det känns, men det kommer bli bättre!"
För det kommer inte bli bättre ? Eller jo, nångång men inte på länge.
Men nu ska jag iallafall ta mig till köket och fixa frukost, sen kolla lite på tv, puss!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback