Godmorgon bloggen!

Sovit gott? Hoppas det.
Idag är jag såhär glad igen! Kanske beror på att det jag har sett framemot HELA veckan händer imorgon! Det ska bli såååååååå kul! ;)
Har ju nåt jag ska göra v.19 också, ;)
Ni får ju bild på vad det är jag ska göra imorgon på lördags kvällen eller på söndag! Vi hoppas lördag kväll va? ;)

Idag har jag ju prov, engelska prov och faktum är att jag ser fram emot det?! När jag har prov så har jag alltid största ångesten dagen innan o så, men på engelska proven så ser jag fram emot det.. Hur störd är jag egentligen?!
Hhahah!

Endel säger att det ska snöa idag? :s hoppas verkligen inte på det! För sommaren har ju typ äntligen kommit!!

Aja, dagens outfit:
Kofta: gammal, gammal kofta från h&m tror jag...?
Linne: JC
Jeans : kappahl
Och väskan jag kör på är från stockholm!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback