Förstår mig inte på endel människor ibland alltså..

.. Idag när vi hade slutat så skulle jag upp till mitt skåp och hämta mina saker, väska , jacka osv och då ser karen att nån har limmat fast en affisch på mitt skåp?! Asså, hur omoget är inte det ? Karen drog bort den och nu äre lim över HELA mitt skåp och det ser ut som ett helvete rent ut sagt. Så himla töntigt att göra en sån sak, vem gör så ens? Herregud alltså.. Ska prata med olga imorgon och se vad vi kan göra för att fixa mitt skåp.
Blev så sjukt irriterad. Fyfan alltså..

Aja, nu ska jag sätta på lite te och skita i allt annat, peace!


Postat av: karen

SÅ OMOOOGEEEEEEEET!

2012-05-02 @ 21:43:09
URL: http://karengainzaa.blogg.se/
Postat av: Maria

OK jag förstår att ni tror att det är vi som ska "hämnas" på det ni gjorde på våra skåp (om det ens var ni??) MEEEN det var INTE VI sen får ni tro vad ni vill....:)

2012-05-02 @ 22:39:49

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback