Ett avslappnat långt varmt bad!

Godmorgon bloggen! I morse vaknade jag tidigt så jag bestämde mig för att gå upp! Bara jag som älskar att gå upp tidigt på morgonen ibland? Då känner man att man har hela dagen framför sig och man kan bara ta det lugnt, helt underbart! Så jag gick upp och åt frukost sen bäddade jag sängen och sen gick jag in hit och bada! Så nu ligger jag i badkaret och tänkte stanna här en stund, lite senare idag, kvart över tolv så går jag ner på stan och möter viktoria! Sen sk vi fixa en sak på stan *secret* sen går tar vi bussen hem till henne och då börjar allt ;) känner mig riktigt glad och allt kommer få en ny fräsch start! Känns toppen!
Och ja, jag GÅR ner till stan, en lång bit men jag behöver all motion jag kan få, måste få en bra kondis ju! ;)

Men nu ska jag avnjuta badet sen fixa lite saker, gör som mig, ta det lugnt och stäng ute allt negativt, tänk positivt, man mår så mycket bättre av det!

Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3224981/images/2012/pic_201265341.jpg" class="image">



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback