Vi är unga och lever våra dagar som om dom vore dom allra sista!

Well hello!
Har inte gjort nåt nyttigt idag, har bara drogat Loreen´s Euphoria. ♥
Imorgon äre en rätt så skön dag, tror jag..
ååh, fett med tråkigt, har teori på hemkunskapen imorgon, men har hellre det än vanlig lektion.
Hatar hemkunskap, så sjukt tråkiiiiiiiiiiiiiigt.
Och nej, har inga planer på att bli kock när jag blir stor, märks kanske? :p
haha. Men just nu sitter jag och lyssnar på musik, kollar facebook o läser bloggar, har jag nåt liv? JA. eller, NEJ ska det vara.
Imorgon blir jag hemma ensam tills klockan elva på kvällen tråkigt men kul sammtidigt!
MUSIK!!

Aja, ska leta fram kläder nu, blir nog ba nåt cp, orkar inte vara fin.
HAHA. Störd.
BTW, skulle ba säga att jag hatar spotify reklamerna.
Vi hörs mera sen!
PUSSS.

Postat av: Maria

Hjärn död som bara den!!!

2012-03-05 @ 21:01:59

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback