Iphone + ''Provet''

visste ni att jag inte kan vara utan min iphone?
haha har typ blivit beroende utav den! Har allt i den, min lilla bebis. ♥
Älskar den!
Kommer säkert låta "töntig" nu eller nåt, haha!
Ajuste, jag har ju fyllt femton nu så att jag får ju pierca naveln! :D
Och jag vet inte om jag vågar.. :s hahha lilla fegisen men jag vet faktiskt inte om jag vågar.
usch, jag hatar ju nålar och tycker att det är ganska obehagligt menmen, ska man vara fin får man lida pin :p
Okej, det här behöver ni inte läsa, det är bara för att jag ska komma ihåg allt dehär till "provet" imorgon :
Hemoglobin: Ett protein som transporterar syre i blodet.
Blod ( innehåll ) : salt, socker, proteiner, och olika hormoner, kapillärväggar, vit blodkropp, blodplasma, röda blodkroppar & blodplätt.
Blodgrupper: A, B, AB eller O
Blodet som försvar : De vita blodkropparna är försvaret.
Blodsjukdom: Blodcancer, stroke, hjärtinfrakt, blodförgiftning, inflamation i hjärtmuskeln, ålderförkalkning, kärlkramp osv.
Hjärtat (funktion + uppbyggnad): Hjärtats funktion är att pumpa ut blod i hela kroppen.
Uppbyggnad : hjärtat består utav fyra hålrum och klaffar emellan.
Hoppas att det räcker.. Tycker själv att det är rätt bra, how about you guys?


Postat av: Maria

Jag har typ pluggat in en uppsats som Johanna säger.......;(

2012-03-21 @ 21:39:31

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback