Rekarne Gymnasiet

Hej på er!

Idag var ju vi som sagt på ett studie besök på rekarne gymnasiet och dom visade oss runt och sånt!
Det var väl ganska helt okej, men jag kommer inte välja den skolan iaf! Den kändes inte bra på nåt sätt, den var inte "hemtrevlig" haha, nej men nånting kändes inte bra på den skolan så den väljer jag defenitivt inte!
När vi skulle hem köpte amanda en hallon/blåbär smoothie till mig som var as äcklig :s Sen regnade det också, massvis! Så mitt hår är inte okej just nu, haha!
Aja, när jag kom hem så sprang jag in på toan, var as kissnödig, höll mig hela dagen typ!
Okej, det där var lite onödig information menmen.. ;)
Sen gjorde jag iordning en latte och satte mig ner o pluggade! vi har som ett "läxförhörs prov" på biologin imorgon, så sjukt tråkigt menmen..
Well, det var väl det jag tänkte på, får se om det kommer upp en videoblogg lite senare...
Nu ska jag kolla på DH sen plugga vidare! Hare bäst, puss!
Johanna, lycka till... ;) hahahha......:love:

Postat av: Maria

HAHHAHAHHAHHAHHAA > JOHANNA LYCKA TILL..... Hahhahahha

2012-03-28 @ 16:17:43
Postat av: jusian

hahahaha han hade plugg så de va inte länge :P :D hahahaahahahah :*

2012-03-28 @ 21:24:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback