Rädsla

Hej på er!
Imorgon ska jag och min syster ner till badhuset och jag ska göra simtestet sen så ska vi luncha på stan och sen tror jag att det blir att jogga med emmy och karen..? Det blir en dag fylld med träning haha! Kommer få bra kondition förhoppningsvis..
Jaja, ska nog hoppa ner i sängen och sova , är riktigt trött!
Vi hörs senare, puss!❤

Så blev håret btw, det ser svart ut men det är brunt!


Postat av: jusian

snyggt!!, ASSÅ DU E ALLTID SNYYYYGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 :D,

ÄLSKAR dig bästa du :*<3

2012-03-23 @ 22:11:31
Postat av: Maria

Kan inte se färgen ;'(

Men du är ju lika söt som alltid!!<33

2012-03-23 @ 23:25:46
Postat av: Maria

Hahahahhahahhhaha jusiaaaan det går ju knappast att se färgen!!???

2012-03-24 @ 10:02:50

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback