Jaja

Okej nu tänker jag slösa tid & tankar på allt de här ingen vet om.
Eftersom att flera kommer läsa det här så kanske jag inte ska skriva ner precis allt..? Det vore riktigt osmart.
Men iallfall, jag har hft ett stort leende på läpparna varje dag men vad folk inte vet är att det där leendet bärs av en tjej som faktiskt är svag och ledsen inombords. Det visste ni inte va? Nej eftersom att jag alltid är glad och mår så bra som jag gör, men det gäller inte just nu & jag kommer inte skriva exakt vad det beror på för det vill jag helst hålla för mig själv. Anyway, jag lär mig att leva utan h*n.
Det blir inte enkelt och inte blir det lättare utav att alla säger "kämpa" "var stark" osv. För vissa saker går inte att kämpa för. "allt går om man vill" NEJ så är det inte heller?! Det är dags för folk att vakna och se hur världen egentligen är.


Postat av: jusian

vad fan har hänt?!??!?!?! stephaie du vet att jag ALLTID finns :/ :* <3

2012-03-15 @ 20:01:34
Postat av: Maria

..... Vet inte hur jag ska börja men... Ohhhh skit i det får bli dom det blir! Men hoppas du fattar vad jag menar!



OK har tänkt på det länge men inte sagt ngt! Fråga inte vf, för jag se inget svar... Eller jo men.... Var typ rädd för jag vet inte vad! Helt ärligt var rädd för ngt jag inte visste!!



Idag tänkte jag fråga dig om det var ngt... Men gjorde inte det! Vet inte Vf!!

Men det var typ i onsdags jag typ blev "säker på det"!

Men det var typ första gången på aning länge jag såg dig leé på "riktigt"! Jag kände att du blev jätte jätte glad!! Och då fattade jag typ att det var ngt! För att jag hade inte sett dig leé på "riktigt" på länge och man kan se eller jag kan se att det är ngt du hela tin tänker på eller vad man ska säga!!



Hoppas du fattar vad jag menar❤❤

Och HOPPAS jag har uppfattat allt rätt!

2012-03-15 @ 20:01:41
Postat av: maria

och jag ser att du ibland ba kommer in i din heelt egna värd och är typ helt borta eller vad man ska säga!

eller jag känner så.....?!❤❤

2012-03-15 @ 20:25:47

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback