FY HELVETE! DET VÄRSTA JAG VART MED OM!!!

omgomgomg.
Jag och min syster skulle till ica och handla frysta bär osv och sen råkade jag kliva i hundbajs så jag ba : mn fan johannna, jag klev i hundbajs, sen sekunder efter ser jag att det ligger en man som ser exakt ut som min pappa på marken helt medvetslös, och det ligger blod runt honom. och jag och johanna kollade på varandra och ba: neeeej det är pappa!!! Och tårarna började rinna och sen såg jag ju att det inte var min pappa.
Fy faan vad hemskt, smsade karen direkt efter jag såg detta. ska smsa emmy nu.
Usch.
jag ringde upp pappa sen bara för att.
fyfaaan.

Postat av: Maria

Oj Shit vilken jäävligt hemsk känsla!!



SHIT JAG SKULLE TYP VET INTE VAD!!!!!!!!

2012-03-22 @ 20:25:05
Postat av: Maria

Vänta vänta..... Jag reagerade nyss

SÅ DET LÅG EN MAN BLODIG UTE PÅ MARKEN??!!

OMG!!!!!!!!

2012-03-22 @ 21:43:57

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback