Dagen!

Hej på er!
Tänkte berätta lite om dagen!
Idag så började jag johanna och pappa dagen med att städa hela lägenheten, gick rätt fort faktiskt, sen åkte vi ut till Sundbyholm och grillade korv, det var is kallt, men det blev varmare vid elden.
Sen efter typ två timmar åkte vi hem.
Och på vägen dig och tillbaka lyssnade vi på Kent i bilen. :love:
Fatta att om typ 4 månader ska dom komma hit till Sundbyholm och jag ska gå?! Heeeeeelt insane.
Har velat sett dom så  jävla länge och i sommar ska jag äntligen få göra det? Är så sjukt glad. Inget kan toppa de här.
Aja , det var inte det jag ville säga i det här inlägget men ni känner mig, ibland spårar det ur..
Ehm.. hmm, kommer inte på så himla mycket mer just nu..
bloggar mera sen, pusss.
Ajuste, önskelistan.. Hmm, tar den senare, har inget i huvudet just nu!
13 dagar kvar.

Postat av: maria

hahah grilla.....?

2012-03-04 @ 18:37:23

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback