what doesn´t kill you makes you stronger

hej vänner!
Mitt huvud kommer sprängas snart, har hur ont i huvet som helst, jävla skit alltså.

och liksom grejen är att vi har öppethus imorgon och kommer få letigt i APRIL?!! hahaha what?! Ofta man får ledigt efter typ 10000 månader efter? Jag har tillochmed hunnit fylla år innan vi får ledigt? Inte bra. Verkligen inte bra.
Och jag, emmy och maria kommer vara i skolan EN TIMME innan alla andra imorgon :(:(:( vi kommer vara där nio medans alla andra börjar tio? HAHa, låter som om jag bara klagar nu.. ( fast det är ju det jag gör)

men hur som helst så ska det faktiskt bli lite kul också, vet inte varför men det ska bara det :)
ska kolla karens blogg nu en snabbis och kolla ifall hon har bloggat *kollar karens blogg*
*får damp över att hon inte har bloggat* .

vi hörs senare, pussss

Postat av: jusian

hahahhaha ni får börja en timme tidigare :P



JAAAAAAA, jag får oxå damp hon bloggar ALDRIG!!! det e fett tråkigt :/ :O

2012-01-27 @ 19:59:55
Postat av: maria

Hahaha jusian du ville oxå komam en timma tidigare juu... Men marjus sa att det inte behövdes.......!



steffii JAG FÅR INTE BAAARA DAMP PÅ HENNE?.......

2012-01-27 @ 20:32:28
Postat av: jusian

marjut sa att vi skulle komma och hjälpa till för att göra skylat elr nåt. det var df vi sa att vi skulle komma 9

2012-01-27 @ 22:57:40
Postat av: maria

..........................? Marjut?

2012-01-28 @ 17:47:21

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback