This is me.

hej på er!
Behövde en ny fresh start så jag låste min gamla och börjar blogga här!
Ett nytt kapitel av mitt liv.
utan en massa tråkigheter och blablablabla.
Tänkte ba presentera mig lite.
Jag heter då Stephanie Gelevski, född 1997 den 17:e mars i staden Eskilstuna.
Min mamma är från sverie och min pappa från makedonien!( mitt efternamn..)
Jag absolut älskar att shoppa, sjunga, vara med vänner och bara vara!
Mina två bästa vänner heter Emmy Lieu och Karen Gainza Llorente, två toppen tjejer!
Har även en del andra tjejer som jag ser ungefär som mina bästa vänner också, Maria, Amina, Johanna & Jusian.
Fyra riktigt härliga tjejer!
På fritiden så pluggar jag, sjunger, är med vänner och ja, det mesta en tånåring gör nu för tin'.
Jag kommer blogga om för det mesta allt och är det någonting ni undrar över så hör av er, lämna en kommentar eller två så svarar jag så fort jag kan! :)

Min förebild/ person jag ser riktigt mycket upp till : Whitney Port.
aja, hoppas bloggen intresserar er och kom gärna tillbaka!
Puss!
Jag, emmy och karen i sommras!
jag för typ 2 år sen.
~2 år sen~
1 år sen
nu i somras :

Postat av: Maria

<3

Söta bilder.

2012-01-08 @ 13:03:23

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback