Lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig.

Jag har blivit helt förälskad i melissa horn ( inte bokstavligen men ni fattar ;) )ÄLSKAR hennes låtar och hon är grymt fin också!
Jag har ju tyckt om hennes låtar förut men inte så här mycket som jag gör nu, love her!
endel utav mina absolut favorit låtar av henne är :

*Lät du henne komma närmre
*New York
*vår sista dans
*Innan jag kände dig.

Jag tycker om alla låtar men dom fyra tycker jag om lite extra, vet inte vad det beror på, kanske för att jag känner igen mig i dom? Ingen aning.
Men hon är en ny favorit artist iallafall.
Melissa Horn



K.Ä.R.L.E.K♥

Postat av: maria

Samma här.. Förut var det typ aaha a hon melissa horn och så lyssnade man typ på ngn låt men nu lyssnar jag på henne oftare meen har typ fastnan i new york, långa nätter, vår sista dans.<3

2012-01-29 @ 13:52:31

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback