I had a way then, losing it all on my own

Hej på er!
Hur har eran dag varit?
min har vart.. ehm ja, vad ska man säga, inte bra och inte dålig.
Var hos skolkuratorn med en kompis idag och pratade om en sak, hoppas verkligen att det blir bättre nu, orkar inte sitta på lektionerna och vara orolig liksom. Nej fyfan nu får det räcka, har gjort det här förut så gör det igen.
nu sitter jag och lyssnar på Ellie Goulding´s lights, ÄÄÄLSKAR den låten och plattar håret så att det inte ska bli så satans lockigt, var hos mami odag och fick en typ av hårserum som gör håret mjukt och fint från OSiS, nomnom, älskar små saker till håret!
Nu ska jag smsa en kompis och fråga om hon kan möta mig vid nyfors imorgon, ska med henne till skolkuratorn igen. Skriver inte ut vad det gäller för det rör inte er.
;)
Hörs senare!
Pusss
ellie Goulding.

Postat av: maria

den där hårprodukten är huuur bra som helst har haft en och den e såå jävla bra!!



den gör att håret inte blir såå....såå...inte bara mjukt utan...du vet babyhår som sticker ut överrallt aa den där produkkten typ "lugnar" ner dom och då blir håret jätte fiint!!:)

2012-01-31 @ 18:49:49

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback