Dag 1: Något som får dig att må bra och som får dig att älska livet.

utav att ens behöva tänka:
Familjen,vännerna,musik,sång,dans,melissa horn,kent,skor,kläder.
och så himla mycket mer.

familjen
: Familjen är det viktigaste som finns,vet inte hur jag skulle klara mig utan min underbara familj, familjen kommer alltid först , för mig är min familj allt.
mamma,pappa,farmor,faster,syster♥
farfar

vännerna: mina vänner lyser upp min dag! Mina vänner är mitt solsken, när jag mår dåligt får dom mig på ett bättre humör och får mig att tänka på alla saker som är toppen bra! Jag älskar mina vänner , dom finns alltid där och jag kunde helt enkelt inte önskat mig bättre vänner.
Ni är mina änglar.♥

Musik : vem blir inte på bättre humör utav musik? Musik gjorde världen till en bättre plats att vara på, musiken är med dig hela tiden, när du är glad,ledsen,förvirrad osv.
En dag utan musik är som en dag utan solsken och värme, grå och iskall.
Älskar musik!♥

Sång: sången för mig är super mega viktig.
Jag sjunger varje dag och njuter varje sekund av det, jag mår så himla bra utav att sjunga, det är så underbart.


dans: jag har dansat rätt länge, dansar inte lika mycket längre men när jag väl dansade så ä-l-s-k-a-d-e jag det, ända sen jag var liten har jag hört att jag är en teaterapa.
jag uttrycker mina känslor i dansen♥

melissa horn : när jag lyssnar på melissa horn känns det som om låtarna är skapade för mig.
Och hon har en sån skön röst som får en att bara lyssna och lyssna , när hon sjunger hör man att hon menar vertenda ord och det är det som är bra.
Jag älskar hennes låtar.♥

Kent : oj.. kent kan jag inte beskriva.
min syster började lyssna på kent när hon var väldigt liten, och det är från henne jag har lärt mig att lyssna på dom.
Kent kan bara beskrivas med ett ord.: Kärlek♥

skor och kläder: ända sen jag var liten plutt har skor och kläder betytt så himla mycket för mig.
kan inte beskriva det.♥

det finns mycket mer ju men det är det jag kommer på nu.

Postat av: MARIA

håller med i det mesta...... familj, musik, vänner, sång, skor&kläder (just nu)melissa horn och DANNY SAUCEDO(L)

2012-01-29 @ 15:01:44

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback