barn psykolog

Jag har listat ut vad jag vill bli när jag blir stor och jag ska fan hålla mig till det! Jag ska bli barn psykolog, hjälpa barn som mår dåligt. När jag var tio elva år gick jag på bup, barn och ungdoms psyk, tänker inte dra upp varför men kan säga att bup är det sämsta stället som finns. Jag ska bli barn psykolog!

Postat av: maria

Nice. Jobba och/eller hjälpa människor är det bästa som finns. Tänkt på det fleeeera gnger men man måste klara av väääldigt mycket och kunna hålla emot sina känslor...



Ooooh kan alllllldrig förklara rätt eller rättare sagt NORMALT!!!!

2012-01-13 @ 17:27:22
Postat av: maria

Eller rättare sagt man måste vara STARK!

2012-01-13 @ 17:28:53
Postat av: Anonym

Jag ville oxå bli det förut men ångra mej för att jag inte står för vad jag tycker

2012-01-13 @ 19:53:40

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback