Zoo skolan

hej på er!
kom hem för ett tag sen och nu sitter jag här och dricker kaffe, nomnomnom :p fryser ihjäl!
sitter faktiskt också med en halsduk, haha!
Idag var vi ju i Parken Zoo, det var faktiskt ganska kul tyckte jag iallafall, först fick vi gå runt och kolla på djuren, jag lärde mig massa nytt om dom osv. Sen fick vi gå in i ett litet hus där våran "Zoo lärare" höll en föreläsning, lite tråkigt då&då men lärde mig ändå rätt viktiga saker!
Så jag tyckte att det var rätt så kul! Ingen kommer hålla med mig nu typ.. haha alla ba låg ner på bordet och typ sov.. xd
Och imorgon kommer min älskade kusin Michelle hem från spaninen! :D :D Åh vad jag har saknat henne! Får försöka klämma in en dag då vi träffas och typ tar en fika och bara pratar! Jag har iallafall MASSOR att berätta, det har hon säkert också! Gah vad jag älskar den tjejen alltså, och när vi slutade femman så började ju Michelle sjuan efter sommarlovet, hon hoppade över sexan för att hon va så smart! Där ser man att vi är släkt ellerhur? ;) hahhaa!
Nej men då sa hon nånting som jag kom ihåg, hon ba :" spelar ingen roll om jag nu skulle gå i en skola i en annan stad, vi kommer aldrig skiljas åt!"
Och det kommer vi inte heller, vi är ju kusiner :p
Och jag har en sån lycklig känsla i magen, och jag vet inte vad det beror på men jag är bara så glad och lycklig! Hoppas den känslan håller i sig :D
Nu ska jag kolla lite bloggar och kolla banken o se hur mycket pengar jag har kvar på kortet, hörs senare!
Puss!
Här får ni en gammal bild på mig, haha mobba inte!
KRYA PÅ DIG MARIA!
SAKNAR DIG MASSORMASSOR!♥

Postat av: Maria

Tack <3

Saknar dig mee massor!!

2012-02-27 @ 17:08:26

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback