you stole my heart

nämen asså tjjeeennnaaa!
Är klar med städningen , gick fort? Huh, tell me about it ;) Nä skämtade!
Längtar som en vet inte vad till våren så man kan börja använda skinnjacka och converse utan att frysa ihjäl!
Fyfaaaan vad skönt!! :love::love::love:
meneehh, våren är ju segare än döden. Min skinnjacka kommer börja damma innan jag kommer kunna använda den. Gr8!
ÅÅÅÅH, imorgon ska vi åka skridskor också.  Guuuuuuud vad jag älskar att åka skridskor, verkligen. As kul.
Hoppas verkligen att nånting händer med isen men om det är min vanliga tur som räknas imorgon så kommer jag att åka fuckade skridskor. Åh jag vill verkligen inte :(
HAT lista just nu:
* ONE DIRECTION I SVERIGE. I FUCKING STOCKHOLM. EN JÄVLA HANDIKAPPAD CP TRÖG IDIOTISK TIMME IFRÅN MIG!!!!!!

* Folk som ljuger. Och folk som är så fake att barbie är avundsjuk.

* VINTERN.

*KYLA

* SNÖ.

* skolan

* SKRIDSKOR!!!!!!


Postat av: jusian

håller med dig, HATAR samma saker som dig + mer, uffttt !!!

2012-02-13 @ 18:58:28
Postat av: maria

ÄÄÄLLSSKKAARRR din hat lista<3



hahah jag försöker oxå ta på mig min skinn jacka med en kofta typ men bara jag kollar ut så fryser jag...

2012-02-13 @ 20:03:41

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback