You make my heart race.

Hej på er!
Kollade nyss klart på filmen, asså jag gråter typ nästan varje gång jag ser den :(
haha! Men nu så sitter jag och lyssnar på one thing och läser en tidnig som amanda köpte till mig! ;) en harry styles affisch finns det i den, det är ju därför jag ville ha den :) Ska sätta upp den i mitt skåp efter lovet hade jag tänkt :D
Söndag idag då, har ni några planer? :)
det är 28 dagar kvar tills jag fyller år, dom 28 dagarna kommer så så jävla långsamt känner jag :(
MEN en sak som är så himla otroligt bra är att jag fyller på en lördag så att mina kompisar inte kan fira mig! Alltså sjunga osv.
Vet ni hur mycket det lättar? ;) haha!♥

nej men nu ska jag ta tag i mitt liv, :question: och hoppa in i duschen!
Pusshej.



Postat av: Maria

Du ... Lycka till tjejen har du hört talas om FREDAG??. Det har jag gjort..... FREEEEDAAAAG

2012-02-19 @ 14:25:22
Postat av: Maria

Assååå faan vad söööööööööööööt

2012-02-19 @ 17:57:34
Postat av: jusian

Vi firar dig på fredagen !! :D inget svårt med det !!

SKIT SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-19 @ 20:26:53
Postat av: maria

HAHAH sant jusian visst e jag smart?? :D

2012-02-19 @ 20:59:23

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback