Why start a fire

hej på er!
Kom hem till pappa för en stund sen och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på Lisa Miskovsky och bloggar!
Asså kan inte beskriva vädret med ord, visst blåser det lite och är lite småkallt men det är ändå så en underbar känsla!
Och sen är jag ju super duper glad över att Lisa kom till FINAL?! När finalen går ska jag rösta som ett cp, haha!
nej men jag ska iallafall rösta mååånga gånger! Skiter i om det kostar pengar, HON SKA VINNA!
hon sjunger orginella låtar, ingen sjunger som henne, hon är bäst! Älskar hennes låtar mucho mucho!
OM hon någonsin kommer till Eskilstuna ska jag gå och se henne har jag bestämt!
aja nog om det, skola imorgon.. Ska bli kul att träffa alla hjärndöda vänner igen ;)
haha! Och jusian! Glöm inte busskortet :p

Hörs senare , puss!

Postat av: Maria

Lisa var ju faan värd en final plats!! Och hon var grymmmmm!! Gillar sånna låtar!! Särskilt med gitarren!

Men danny var ju etta på min lista!!

2012-02-26 @ 13:42:22
Postat av: jusian

kommer inte glömma de, har lagt den i min jacka :D

2012-02-26 @ 22:45:05

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback