wellwell

aaaaaaaaaaaaahhhh.
Jag hatar att leta kläder, hittar aldrig nånting, har inte en aning om vad jag ska ha på mig imorgon, jävla skit alltså. Och inte blir det bättre utav att tänka på att jag har veckans jobbigaste dag framför mig, skulle egentligen sluta tre imorgon men nejdå, så klart så la dom till en NO lektion imorgon. Asså fyfan vad taskigt.
Hatar fan torsdagar, usch fy blä eeeewwww.
Är så enormt trött på allt plugg i skolan också, åttan är det värsta året jag har upplevt hittils. Men det kommer fler...
OCH jag har skit ont i skulderbladet (stavning)  måste typ sitta som en pinne för att det inte ska göra ont, haha! :(
Nej nu ni, nu ska jag ta och kolla på tv sen sova, är jätte trött.
Vi hörs sen, puss!
jag just nu:
;)


Postat av: maria

AAAAAAAHHHHHHHHH att leta kläder är det värsta som finns särskilt när man e som mig och ska lyckas hitta kläder på morgonen när man vaknar.. sent.. typ . o så hittar man inget elr om man hittar så måste det typ strykas eller skiit aahhhh



nu kanske du undrar varför gör du inte det innen du lägger dig... HAHAH du vet hur lat jag e orkar inte....

2012-02-08 @ 21:04:08

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback