vem lämnade vem. Mig får du inte tillbaks.

hej på er!
sitter här och lyssnar på melissa horn , är förkyld och har ont i huvudet och halsen, borde göra hemkunskaps läxan också men pallar inte faktiskt.
Var ju hos skolkuratorn idag och känner mig genast mycket tryggare nu när alla vet om det.
skulle egentligen träffa en kompis idag som jag inte träffat på typ 2 år? Men det blev inte av. Undra varför?
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA, nej men jag orkade inte, sa ifrån.
Taskig? Elakt? Asså jo men ja men.. Har ba ingen lust idag, ont i huvet och så..
Hon kunde inte heller ändå så ;)
Ska fixa en kopp te nu och se ifall jag blir lite piggare!
Trött på att vara snorig,trött,hängig och allt vad det är.

Postat av: maria

Jag är oxå trött att vara snorig.trött.hängig. Allmännnt vara sjuuk orkar inte!

har fan varit så sen INNAN JULLOVET!!

2012-02-01 @ 18:28:37

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback