The Black Swan

hej!
kollade nyss klart på The Black Swan och måste säga att den filmen går inte att beskriva.
Den var inte bäst, inte dålig.  Den var ingenting. HAHA nej men asså fint slut
Inte som alla andra slut. Men det var iallafall en bra film!
Första dagen på lovet, har ni några planer? Nånting ni ska göra nu på lovet?
Jag hade iallafall tänkt hinna med lite shopping, fika på stan, träffa kompisar och bara ta det lugnt!
Älskar lov ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar sen måste jag städa rummet, ser ut som ett.. jag vet inte vad..
Pappa jobbar tolv timmar idag, stackarn... Så när han kommer hem ska det vara fint här hemma tycker jag :)

Vi hörs sen, puss ♥

Postat av: maria

HAHA jag ska dööö!

vill oxå hinna shoppa..

vill umgås med engelska skolan barnen det är ju lov som dom borde INTE ha läxor...

annar gör dom alltid läxor typ... KUL? neej...



sen ska man BAAAARA chiiiiiilllllllaaa med livet:)



vad snällt av dig stephi.... städa på du... HAHHAHAHAHA blire hemmafru iframtiden??



hahah ne jag skojjar bara......



HHAH jag e ny vaken det är därför jag e störd annars e jag ju HEEELT normal...xD

2012-02-18 @ 11:58:30
Postat av: jusian

hahah maria, jag håller med dig JANI annars e du "normal" hahah eller????

2012-02-18 @ 19:29:49

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback