sleepover

Allt blev bättre när jag pratade ut med karen, älskar henne! Emmy, imorgon berättar jag för dig :* Vet ni? Imorgon ska jag och emmy sova hos karen! Kommer bli bättre än bäst!! Blir aaaallltid bäst med dom två knäppskallarna :* Älskar dom ändå! Bästavännner. Nu ska jag kolla på film, hörs mera imorn, puss <3

Postat av: Maria

Skönt att höra att du mår bättre, och att du är tbx :)



(BTW jag frågade inte om vad som hade hänt.. Inte för att jag inte bryr mig utan för att jag vet att om du vill säga ngt då så säger du det till den personen om du inte vill så vill du inte.. Hoppas jag har förstått "rätt" om dig and i know that you know that i'am alllways there when you need me<33)

2012-02-21 @ 22:20:56
Postat av: karen

kommer bli grymt!



loveuuu<3

2012-02-21 @ 22:21:11
URL: http://karengainzaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Låter som om att Karen mår bättre ::thumbsuppp::

2012-02-21 @ 23:24:44

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback