rubrik

Asså jag trodde att jag skulle typ dö idag eller nåt.
När jag kom ut från duschen så kollade jag snabbt upp i taket (gud vet varför.. fråga mig inte jag vet inte vad som är så intressant i taket..) och jag trodde att det satt en spindel där så jag typ hoppade till och höll på att dö.
MEn det var ju ingen spindel, tack och lov. Hade det setat en spindel där hade folket i hela Sverige vetat att stephanie såg en spindel. Jaa, jag hade skrikit. HÖGT.
euwh, hatar spindlar... deras äckliga ben... usch.
Men nog om det! Imorgon blir det lite ärenden på stan, ska till banken och hämta ut mitt ID-kort och sedan kolla lite i affärer och sånt o se om man hittar nåt snyggt som får följa med mig hem :D
Hihi.
Ska ta och sätta på någon film nu och bara mysa.
Det är faktiskt söndag men ingen skola imorgon, GAAAH, äääälskar lov :*
Hörs mer imorgon, puss & godnatt♥

ouf, charmig ;)

Postat av: Maria

SPINDEEEEL?? EIIOOUUU!! Shit jag skulle börja gråta.. Det gör jag varje gång jag tror att jag sett eller när jag har sett en spindel..

Kmr du ihåg engelska lektionen...

Och en gång åt jag INGENTING på typ en halv dag för att jagsåg en skiiiiiiit liten spindel i köket :D cp....

HAAAATAR INSEKTER!!!! Tänk.. Eiiooouu ..



Suuuuper charmig bild.... Shittt tror jag döööööer<33

2012-02-20 @ 10:23:18
Postat av: jusian

sötaste ungen på bilden !!! <3 <3

2012-02-20 @ 13:46:22

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback