pepp?

Är inte alls peppad på att det är skola imorgon, gaah så jobbigt!
Orkar inte, bokstavligen o.r.k.a.r inte :(
inte bra det inte..
Nej men får ta tag i mitt liv och gå ändå. wääääh.
Har precis ätit, åt klyftpotatis med fläskfilé och sås och sallad. Yummi, är mättare än döden just nu -.-
juste, vad ska man ha på sig imorgon då? har ärligt talat inte en aning, hattttttaaaarrrr det här.
Blir nog ba nått. Jaa, nåt blire ju alltid ändå...
Om jag känner mig själv rätt så kommer jag ha en "jag-ser-ut-som-skit-idag-så-kolla-inte-på-mig" dag imorgon!Och det har väl alla tjejer nån gång?
Får som sagt göra det bästa utav situationen *blink* ;)
Nu ska jag riva runt i gareroben och se om jag hittar nåt i den röran.. Måste verkligen ta tag och städa den snart.. blir ändå aldrig av..
Puss! :love:

Postat av: maria

ett litet tips som jag brukar köra på> välj en byxa och sedan en tröja och det var allt :)



och om håret är stööört vilket mitt allllltid är så sätter du bara upp det! och om du inte vill ha det i en "bulle" så kan du platta endast självaste "svansen" på tofsen så att den blir platt!



jag tycket det funkar! lycka tiill!!! HHAHA

2012-02-12 @ 19:17:11

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback