Om jag ska gå när 1D kommer till sverige? OH MY GOD! JAAAAA!

Hej bloggen!♥
Har pluggat ett tag nu på spanskan och jag tror att jag kan allt nu! :D
Det var inte så himla svåra ord så det kommer nog att gå bra!
Känner att jag börjar få lite ont i halsen igen tror att det kan vara amanda som har smittat mig :( Haha!
Asså ååh! One direction måååste verkligen komma hit snart och när dom gör det så ska jag fan gå, vad det än kostar! Fatta vad kul?! :D GAAAH!
Har lyssnat för många ggr på save you tonight på spotify så jag kan inte lyssna mer, samma sak med one thing:( Får väl lyssna på youtube :thumbdown:
Och alla one direction låtar finns inte heller på spotify, dåligt :/
just nu lyssnar jag på moments av 1D och dricker te men honung i !
Ska lyssna vidare nu och kolla på bilder på Harry!
Söööööt!

Postat av: maria

1D KOM TILL SVERIGE<3

2012-02-07 @ 18:21:52
Postat av: Anonym

de ska komma och vi ska dit annars kommer jag aldrig bli happy haaha nej men de måste komma kommer bli så glad haaha

2012-02-07 @ 19:57:24
Postat av: maria

var det amina som kommenterade det där??

2012-02-07 @ 21:57:19

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback