love me, love me, say that you love me.

tänkte precis att jag skulle skita i hur jag ser ut i morgon eftersom att jag ska ta det lugnt och inte stressa upp mig men.... kom ju på att vi har idrott & NO & matte.
hur ska man kunna slappna av en sån dag? Hoppas matten blir inställd imorgon också. *hoppashoppashoppashoppas*
ska nog inte vara med på idrotten imorgon, får se hur jag mår, mår jag som jag gör nu så blir det ingen idrott för min del.
Ikväll blir det att kolla på Efterlyst och livet blir bättre, :thumbup:
ibland kan det vara jätte läskigt på efterlyst :( hahah, lilla tönten Stephanie :*
tror att programmet livet blir bättre handlar om en simmerska som tydligen haft det svårt och haft självmords tankar och ätstörningar.
usch vad hemskt det är med sånna saker alltså.
men som sakt, livet blir bättre så kämpa på alla där ute!♥
Tro mig, jag vet.
Vi hörs senare , loooove!

Postat av: maria

Jag hatar efterlyst!



tänk ifall dom skulle ba: man skjuten i fröslunda! Den misstänkta är spårlöst försvunnen!

2012-02-01 @ 18:33:53

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback