Karen Gainza Llorente.

jag älskar dig.
Önska bara att jag kunde göra nåt men det kan jag inte så låt oss kämpa tillsammans, okej?
Kanske lite sent nurå men saken är att jag älskar dig oändligt mycket, till månen och tillbaka.
Jag kommer alltid stötta dig igenom det här och visste inte vart jag skulle ta vägen ifall detta hände mig.
När du berättade det här för mig idag började tårarna rinna, kunde inte stoppa dom. Att jag har gått i 6 år och inte vetat om det här? Jag har skrattat med dig och inte haft en enda baktanke om det här.
Jag hatar mig lite för det men du vet ju alltid vart jag finns.
Vart jag och emmy finns.
Vi björktorps barn håller ihop.
emmy, karen & stephanie.
Karen, jag finns med dig hela tiden.
ingen idé att ni andra kommenterar, puss:*

Postat av: karen

tack! jag älskar dig bästavän! du är så underbar! visst lite kansig men underbar! jag är glad att jag har dig & emmy vid min sida. vi tre håller ihop. Kommer du ihåg? vi tre ska sitta där på ålderdomshemmet och bara skratta åt våra minnen! och åt alla knäppa namn vi ger folk! vi är bara för grymma vi 3.



Jag älskar dig så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär x 1000 mycket! <3

2012-02-15 @ 20:20:22
URL: http://karengainzaa.blogg.se/
Postat av: maria

Assåå sorry sorry sorry men måste kommentera en sak... asså jag blir gråt färdig över hur underbara ni är mot varandra:'(.... kan inte beskriva... Men ni... Ohhh shit ni är såå underbara.. shiit kommer börja gråta....:'(

2012-02-15 @ 20:48:37
Postat av: stephanie

maria då!

hur söt är inte du`?

Tycker om dig vännen! <3

2012-02-15 @ 21:18:21
URL: http://thisisstephaniie.blogg.se/
Postat av: maria

<33

ni är HELT awesome !!

kan inte förklara men ord(L)

2012-02-15 @ 21:41:10

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback