jävla skit vinter.

asså, jag vill inte ha vinter mer!!
Det är så tråkigt! Jag vill ha sommar.
Och vad ska man göra imorgon då? Ingen aning..  Tråkigaste lovet ever.
Men på onsdag så kanske jag ska vara med emmy och karen, beror på hur karen mår, hon är ju sjuk.. stackarn.
Krya på dig hjärtat!♥
I kväll ska jag ba tare lugnt och ta hand om mig själv! Ska hoppa in i duschen nu och använda hårinpacknig och ansiktsmask. Mysigt.
Hörs mer imorgon eller senare ikväll!
Puss.
bild från i somras när jag karen o emmy grillade i vilsta!
älskar er tjejer, finns inga så bra som er, Bästa vänner♥

Postat av: maria

Kryya Karen!♥

2012-02-19 @ 20:59:57
Postat av: Karen

Tack !

Älskar dig med bästavän !<3

Fyfan bad roligt vi hade den dagen..!



Maria: tack!:)

2012-02-19 @ 23:13:50
URL: http://karengainzaa.blogg.se/
Postat av: jusian

Kareeenn KRRYYYYA!! <3 <3

2012-02-20 @ 13:42:57

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback