"if you asked me how im doin' i would say im doin' just fine, i would lie and say that you're not on my mind."

Hej!
Det var en rätt så seg dag idag med sega lektioner, torsdagar är alltid sega!
Den 7:e mars så ska ju endel till romme, men inte jag :p
Jag, emmy, karen, amina, johanna och maria ska till Let´s move och dansa hiphop! kulkul :D
Jag dansade där förut, men slutade, vet inte riktigt varför..
Hade matte prov idag också, och det gick ju som det gick.. Gick alltså inge bra! :thumbdown:
Men inte så konstigt när man inte fattar nåt? :s
Men iallafall, tänkte köra en liten HISS&DISS nu!
Tyck till ;)
* Sportlov! :thumbup:
* ONE DIRECTION♥♥♥♥
*Mina fina vänner!♥♥♥♥♥
*Träning! 
* 31 dagar kvar tills jag fyller år! *blink* ;)
*Tv:n. UNDERBAR♥♥♥
* SNÖN!! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
*Kylan! brrrrrr.
*falska vänner.. (finns typ alltid med på min DISS & HAT lista..)
*"copycats" Varför kopiera alla andra? 
*sjukdomar, himla onödigt..
* och så klart MATTEPROV.
Dissade jag fel saker?
Hissade jag fel saker?
Tyck till!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback