I had a way then, losing it all on my own

Hej!
Kom nyss ut från duschen och mitt hår är jätte lockigt, kommer bli skit imorgon :(
HAHA. oooh no. Vi har skridskor imorgon va? Skit också.
Åh vad mycket klagomål det blev i det här inlägget nurå... :p
Snart börjar BigBrother så då ka jag kolla på det sen blire nog att sova, är så himla trött så frågan är om jag ens kommer orka kolla på BB? Tror inte det..
Okej, det här inlägget börjar spåra ur nu, börjar bli enormt tråkigt, så vi hörs mer imorgon!
Puss&Kram!

Postat av: jusian

steffi jag tror inte vi har skridskor i mon :D halva isen va borta i morse när vi drog till skolan :D

Fföörreesstteenn SÖTASTE UNGEN PÅ BILDEN!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT :D

2012-02-27 @ 22:10:49

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback