hur i helvete tänker folk?

KommentarTid
someone om Film!:
Förlåt. Men asså, det var ju typ ganska längesedan hon dog..
Är du inte över det än?..
Du ska ha en sak klart för dig.
Randa, var min bästavän, okej? Har du någonsin förlorat en bästavän? En som alltid fick dig att må bra? en som alltid torkade dina tårar där du var ledsen? Nej, det tror jag inte för hade du gjort det hade du inte kommenterat på det här viset.
Och anonym är du också? Så jävla fegt.
Jag är absolut INTE över det än. Visst, det var bara en fråga men jag tog riktigt illa upp.
Vet du hur mycket jag fkn kämpar eller? Det tog lång tid innan jag ens kunde nämna hennes namn utan att gråta. Det tog ännu längre tid att ens tänka på henne utan att gråta.
Får jag fråga en sak, har fan tänker du? Vem är du ens? Känner jag dig? 
andra kommer säkert att tycka att jag gjorde en stor sak utav det här och då får ni tycka det bäst ni vill.
Har ni nåt att klaga på, så snälla, skriv vad du heter.
asså.. Randa var min bästavän. Vi hade så hiiiimla många minnen tillsammans och blablabla.
Nej, nu tänker jag inte slösa mer tid på anonyma kommentarer.
Hörs senare, just nu är jag lite för irriterad för att blogga.

Postat av: maria

Stephi jag tycker att allllt du skrev var helt rätt...

och jaa man kan ju fatta hur svårt det är..

jag som inte ens kände henne blir nästan gråt färdig när jag hör ngt om henne så jag kan tänka mig hur du känner....

OCH DET ÄR JÄÄÄÄÄVLIGT FEGT ATT KOMMENTERA ANONYMT!!

2012-02-18 @ 16:09:22
Postat av: jusian

jag tänkte kommentera nåt men ville inte göra problem, SKIT FUUUL STIILLLL ATTTTT KOMMENTERA ANONYMT!!!

2012-02-18 @ 19:47:30

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback