Hemma ensam!

Att vara hemma ensam kan vara tråkigt men också sjukt roligt!
Man kan ha hur hög musik som helst utan att nån klagar! ;)
Just nu lyssnar jag på turn up the music med chris brown & rihanna.
Ni vet väl att dom två ska göra en låt tillsammans? alltså... Chris brown misshandlade ju Rihanna för ett tag sen men dom har tydligen blivit vänner igen. Visst är det bra att dom är sams igen men asså, han var ju ett riktigt svin? Jag skulle aldrgi förlåtit honom. Lättare sagt än gjort. Jo det skulle jag nog. Jag har visat mig själv att jag förlåter lättare än vad jag borde! Hade jag inte haft så lätt att förlåta så skulle jag nog må mycket bättre! Skulle inte vara vän med folk som har svikit mig riktigt ordentligt. Men jag börjar faktiskt bli bättre på det nu.
Om nån är dum/sviker mig/ljuger eller nåt så kommer det ta lång tid innan jag förlåter den faktiskt..
aja nog om det, har ni några planer för idag? Eller ska ni bara vara hemma?
Jag ska iallafall bara tare luuuungt, ska duscha, måla naglarna och bara ta det lugnt för framför mig väntar veckor fulla med prov och läxor och allt vad det är. Måste plugga sten hårt den här veckan. Fattar tillexempel inte ett skit av NO:n. :( jävla no skit.
Vi hörs nog senare, har inge mer att dela med mig av. Pusssss
helt ok låt!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback