Grymt!

                                                                                         HEJ!
haha, ojojoj vilken dag/kväll/natt.
Det började med att jag emmy och karen gick på bio, vi såg sean banan inuti seanfrika, haha den va as rolig.
Och på bion började karens mobil ringa, så folk vände sig om och såg skit irriterade ut, sen blev jag och karen jätte kissnödiga så vi var tvunga att tränga oss förbi alla människor och gå på toa. HAHA!
Sen kom vi hem och karen hällde liiite vatten på mig och det slutade med vatten krig, INNOMHUS! xd
haha herregud..
och sen... jaa, och sen slutade med att jag och emmy dansade XD omg. HAHAHHAHHA.
kan inte beskriva mera saker. Lite bus och sånt också ;)
Men det har vart bäst iallafall!
Jag ska snart hem och vara hundvakt åt Sigge :love:
hörs sen! Puss :*♥

Postat av: Maria

Hhahhahahahhahh fettt korkade men bra tjejjooor ni äärr !!!<3

2012-02-23 @ 14:58:08
Postat av: Karen

Han är ingen hund!



Ja,fyfan vi vad kul vi hade !!

2012-02-23 @ 17:02:30
URL: http://karengainaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback