girls fall like dominos,

ska ta fram kläder tills imorgon nu och det kommer säkert sluta med att hela garderoben ligger på golvet jag jag sätter mig i ett hörn och gråter.
Nä, inte riktigt men snarlikt.
Chattar med jusian just nu om imorgon, typ ingen har nån aning om nånting, hur mycket vi ska ta med oss , vart vi ska äta och blablabla, men jag tar iallafall med mig hundra eller mer.
och jag skulle få låna ett busskort av jusian imorgon, gullis! :love:
men aja, ska göra det som måste göras nu och så hörs vi mer imorgon om jag inte får för mig att slänga in nåt onödigt inlägg senare, puss!
haha bjuder.

Postat av: Maria

Hahahahahahaha... Ska oxå ha med 100..

Söt tjej på bilden.. Undra vem det är....<3<3

2012-02-14 @ 23:06:26
Postat av: jusian

sötaste ungen!! <3<3 :*

2012-02-14 @ 23:47:36
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :)

2012-02-15 @ 13:59:52
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback