fryser ihjäl

hej på er.
Ehm typ sorry för mitt lilla damp utbrott men ni måste faktiskt förstå.
Harry kommer vara ungefär en timme bort från mig på måndag och jag kan inte göra nåt :(
menmen, jag sitter och lyssnar på one direction och fryser ihjäl, det är inte ens kallt i lägenheten så varför fryser jag? Ingen aning.
HAHA, asså ni skulle ba sett mig och karen på film och median, papperskorgar flög åt helvete och pennor låg utspridda över hela golvet och vi hade damp.
Amina och johanna fick också damp.
Kanske inte visade det lika mycket som oss då..
Sen på vägen hem så hade jag och karen damp också.
Men nu ska jag ta och hoppa in i en varm dusch.
GAAAAAH JAG VILL TILL TRÄFFA 1D. NUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Postat av: maria

Vi planerar in ett inbrott på måndag i stocholm!

vi pratar om det imorn >:)



hahha försökte vara allvarlig!

2012-02-08 @ 19:19:27

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback