feels so good in a weird way.

hej på er! Kom nyss hem, stog i uppis med emmy idag och det gick mycket bättre än vad jag trodde, ibland ruttnade jag och ibland tappade jag räkningen men för det mesta gick det bra!
Jag och emmy spelade kort och hon påstod att jag fuskade, haha så rolig du är emmy!
Klart att jag inte gjorde.
Nej men jag gjorde faktiskt inte det, det var HON som fuskade. Fula unge! Som ändå är så söt.
Nepp. Nu ska jag äta sen plugga spanska! Puss.
Lyssnar på one direction också, det kan man ju inte glömma ;)
Wtf hände med textstilen??!

Postat av: e

fuskade jag?! OH NO! Du fuskade, din lilla fuskunge! du fuskade hela hela hela tiden, jag såg det ;) Fuskunge.

2012-02-07 @ 16:11:36
URL: http://eemmylieu.blogg.se/
Postat av: emmy

- hej , vet du vem fuskunge är?

- Ja såklart, hon heter stephanie gelevski. ;)

2012-02-07 @ 16:12:17
URL: http://eemmylieu.blogg.se/
Postat av: Maria

Funderar på om ni två mår bra X-)

2012-02-07 @ 16:25:57

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback