Emmy Lieu. Karen Gainza Llorente.

Ni kommer säkert inte orka läsa allt dehär men, aja.
Ni två, ojojoj. Vart kan man börja?
Kan börja med att säga att ni är absolut det finaste jag har.
Hur många år som helt utav u-n-d-e-r-b-a-r vänskap och många fler år ska det bli!
Asså våra minnen klår allt, ALLT. Vi har så himla sjuka minnen.
Från lekis till åttan. Oh herregud..
Har aldrig träffat några som ni och det finns ingen som når upp till eran nivå, ingen.
Alla gånger du och jag emmy har sovit hos dig karen? Asså omg vad saker vi har hittat på!
Och emmy, vi dansar bäst ;)
Om karen eller emmy är sjuka i skolan är det heelt tomt. Asså det känns som ingenting, helt sjukt faktiskt.
Ni är anledningen till att jag är jag idag.
Ni är anledningen till att jag ler så mycket som jag gör.
Ni är anledningen till att jag andas.
Ni är luften jag andas, livet jag lever och skratten jag skrattar.
Skulle inte orka utan er, ni är min drivkraft, det är ni som får mig att må bra när allt är på botten. Det är ni som får mig att tänka på allt positivt.
Skulle inte må så här jävla bra utan er!
Asså det är fan sjukt hur mycker jag älskar er.
Jag ångrar absolut inte nånting som har spenderats med er. Den tiden har ni gjort AWESOME.
Omg, det finns inte ord som kan beskriva er, vet ni det? Det ba inte går, hur mycket jag än skriver kommer det bara inte gå! För ni är två helt underbara personer jag skulle uppoffra allt för. Och det här är inte bara en jävla massa fjortis trams och tomma ord. Det här är SANNING. Med varenda ord.
Kan ba inte beskriva mer..
ville bara att ni skulle veta det här. Ni är mina bästa vänner.♥
Bättre än guld, bättre än diamant , bättre än allt.
JAG ÄLSKAR ER.

Postat av: Karen

Vadå inte orka läsa? Haha jag läste texten två

Ggr! Haha!



Jag älskar dig Stephanie! Du är sååååå himla underbar, grym, helt enkelt bäst! Ni två betyder allt ! Har sagt det många gånger men det är sant ni är allt! Sen när vi björkar gymnasiet så får vi verkligen inte splittras bara för att vi väljer olika linjer!! Det ska fortsätta vara vi 3.

Du har rätt vi har så jävla många minnen, oherregud! Och det ska bara bli fler ...många till! Vi 3 måste göra en resa tillsammans !fyfan vad kul..

Inte för att skryta men vi är så jävla grymma!! Haha vi skrattar åt precis allt! Tror inte det finns en sak vi inte skrattr åt, ja vi är lite speciella vi! Och det är de som

Gör oss så grymma!;) okej nu ska jag sluta , den här kommentaren blev lite konstig men Edet jag ville komma

Fram till var att jag älskarrrr er otroligt mycke bästavänner!



Det blev säkert en massa stavfel nu men min mobil är lite cp haha !!

2012-02-29 @ 17:46:28
URL: http://karengainzaa.blogg.se/
Postat av: emmy

Desamma <3 älskar dig bästavän<3 :*

från lekis till åttan, oh, herregud.

haha, varje gång vi sover över hos karen, jösses, xd ja steffi, vi dansa så bäst, vi vinner världens finstaste danspriset xd

ni är livet jag lever <3

Skulle vara tomt utan eer.

HAHAHA till och med idag, på vägen hem HAHA xd

JAG ÄLSKAR ER!

2012-02-29 @ 17:46:33
URL: http://eemmylieu.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback