do you think about me now an then

Maria: HAHAHAHAHA! Du är bäst vännen min♥
Och kom ihåg löftet vi gjorde på NO lektionen ;)
Godmorgon tänkte jag skriva men det skulle vara liiite fel, eller?
Hade faktiskt en bra dag i skolan idag med fina vänner!
Ska sätta på en ansikts mask nu och lyssna på musik och bara koppla av, fredag imorgon och det är inte helt fel! På lördag bär det av till stockholm med pappa och johanna, ska på nån musikal och fira pappa!
Han fyller på söndag, världens bästa pappa♥
Nä, nu måste jag diska, ska göra det lite fint i hemmet tills pappa kommer hem, han jobbar till 23.00
vi hörs senare, pusspusss.
Jag älskar er, finaste tjejerna på jorden.
Ni gör mina dagar.
Mina fina<3

Postat av: e

och jag älskar dig <3

2012-02-02 @ 19:16:54
URL: http://eemmylieu.blogg.se/
Postat av: maria

Och du e bästa vännen min<3

2012-02-02 @ 19:27:48
Postat av: maria

OMG VAD GJORDE VI PÅ NO:N OCH VF???????? :O o_O

2012-02-02 @ 19:29:10

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback