Det här inlägget handlar om lite allt möjligt...

hade en mysig dag i stockhom idag, sjuk musikal, haha!
Aja, kollade på melodifestivalen och liksom hur kan man tycka att dead by april är bra?
När om skriker sådär, man ba, hallå? Kan du sjunga eller?
Nu sitter jag här och är smakråd åt min syster , hon vet inte vad hon ska ha på sig, men det blev iallafall en kavaj och en aaaaaaas fin klänning.
Skulle ba säga att jag älskar när folk inser att jag hade rätt i slutändan, dom blir helt stumma och ser cp ut.
Så BEAM! Jag har alltid rätt. Ja, inte alltid då men...
På tåget hem satt jag och syster med Sandra och Emelie och det satt en man som glodde åt vårt håll hela jävla tiden så sjukt irriterande, hatar folk som glor. Get a life.
Jag är förvirrad just nu, vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på, om jag ska göra si eller så.
Åh :( Riktigt jobbigt, jag trodde att jag skulle unvika alla dessa probelm nu men dom problemen ser till att inte missa en enda jävel.
Är riktigt trött och kissnödig. Varsågoda för upplysningen!♥
Nä, det här inlägget blev helt stört. Precis som mig just nu.
GAAH, ska tvätta av mig sminket nu och va lite social, puss.
liten&söt.
Tänk om man kunde åka tillbaka till den tiden?
Liten Stephanie.
håret uppsatt i en inbakad fläta.

Postat av: maria

HAHAHAHHAA OMG vaad söööt!<3

2012-02-04 @ 23:45:08

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback