chilllll

hej på er, sitter just nu i min systers morgonrock och lyssnar på one direction, gal1 mysigt.
Tänker inte göra nååååånting annat än att tare lugnt idag!
Nån gång i veckan ska jag ner på Always fitness och se lite hur det funkar o så, skickade ett mail till dom imorse, haha trög tjej..
nej men ställde lite frågor och hoppas på svar snart!
ska lyssna vidare sen hoppa in i duschen, en riktigt jävligt skön dag idag!
gash, det behövs verkligen!
men som sagt så ska jag dit i veckan. Ska faktiskt dit imorgon redan och kolla upp det för jag är sjukt sugen på att börja träna där ju :D Vore as kul!
aja, nog om de, nu ska jag läsa lite bloggar och leva livet som om det inte finns nånting annat att göra!
( fast det finns ju ett tusen olika saker som borde göras...)
charmig :*

Postat av: maria

Söööta du<3

men jag tror att det är åldersgräns på 16 :-/

eller jag vet att det var det förrut..

2012-02-12 @ 17:12:53
Postat av: stefffff

ah många har sagt det :/

Ska ner dit imorgon och kolla hur allt ligger till :)

2012-02-12 @ 17:48:46
URL: http://thisisstephaniie.blogg.se/
Postat av: maria

men kolla upp det på deras hemsida...

2012-02-12 @ 19:12:08
Postat av: jusian

fettttttt söt :D <3

2012-02-12 @ 22:27:11

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback