blablabla.

vet ni vad jag irriterar mig så himla mycket på? Folk som säger saker de inte menar.
Liksom om du inte tycker att jag är fin så säg inte det då? Lakk vad är problemet?
Tillexempel en människa, säger inte kille eller tjej sa att jag var skit söt, jätte fin och bla bla bla,
Asså det är ba omoget att hålla på så?
Vet inte om jag ska skratta eller vad jag ska göra.
Jag tar inte åt mig eftersom att jag inte gillar personen ändå.
Men liksom hallå? hahah.
tröga människor det finns i denna stad alltså ;)
och ja, endel här kommer direkt fatta vem jag menar.
But i don't give a fuck.
hörs senare!
puss.

Postat av: Maria

.....söta du<33

2012-02-18 @ 22:48:02
Postat av: Maria

....... Jag hoppas inte du menar mig med det där att man säger saker utan att mena... Asså jag kommenterade ju på ngt inlägg innan att du var lika söt utan smink och bla bla bla men jag vill att du ska veta att jag menade det till 100% <33 ........ Om det ens var mig du menade.....??...

2012-02-19 @ 00:13:06

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback