ÄR SÅ JÄVLA ARG

JAG KOMMER FAN ATT TA SÖNDER NÅNTING SNART!
ONE FUCKING DIRECTION KOMMER TILL STOCKHOLM PÅ MÅNDAG OCH JAG FÅR INTE TRÄFFA DOM!!!!
JAG HATAR ESKILSTUNA MER OCH MER FÖR VARJE DAG SOM GÅR.
BLOGGAR MERA NÄR JAG HAR LUGNAT NER MIG, VILKET KAN VARA..HMM.. ALDRIG!!!!!!

Postat av: maria

JAAAA JAG LÄSTE DET PÅ "DERAS" BLOGG!!!!!!

JAG.VILL.DIT!!! NUUUUUUUNUUUNNNUUUUUUNNUUUU!!!!!!!

2012-02-08 @ 17:29:33
Postat av: maria

Fett med damp jag har!! kan inte sluta tänka på det!!!

assååååååååååååååååååååååååå FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

2012-02-08 @ 17:31:34
Postat av: Johanna

JÄVLA SKIT!!!! vill träffa dom! nunununununuu!!!!!!

får damp! kommer slå sönder något snart! helvetes jävla skit :(

att man måste tävla om biljetter :(((

fml :((

2012-02-08 @ 20:29:43
Postat av: maria

HAHHAHAH jag har oxå lust att slå sönder ngt när jag ä arg!!

eller inte ngt... flera. så när jag ä arg brukar jag typ sätta mig ngn stans där det e ganska tomt......

2012-02-08 @ 20:35:20

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback