Är inte bättre själv men vafan...

okej, nu är det såhär att jag vill börja med att be om ursäkt för det lilla raseri utbrottet jag fick nyss typ men det är bara så hemskt att den tjejen är så nu, jag "är" var väldigt bra vän med henne och sen ba fick jag för mig att läsa hennes blogg och sen fick jag se det där?! Jag fick en chock. Visste fan inte vad jag skulle ta vägen.
Helt sick hur en människa kan förändras så hima fort.
visst, det är ju hennes val hur hon vill beté sig men jag var bara tvungen att yttra mig på nåt sätt så det fick bli bloggen.
Visste inte ens att hon hade en blogg, fick höra det idag så jag tänka ba kolla in den.
ALdrig mer. Aldrig mer.
Hur den andra tjejen bettedde sig visste jag redan men inte att hon började beté sig sådär.
Vill bara påpeka att JAG tycker det är fel att beté sig så som hon gör när hon är så himla ung.
Nej, det är heeelt sjukt.
jag visste inte vad jag skulle göra när jag läste hennes inlägg så jag började skratta.
Men man märker liksom att hon är inte mogen. Hon är omogen.
Jesus kristus.
aja, ska lyssna på one direction och typ hata måndagen.

Postat av: Karen

Haha jadu sjukt så mycket hon har förändrats

2012-02-13 @ 20:21:47
URL: http://karengainzaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback