Alla hjärtans dag

asså, kul. På tisdag är det alla hjärtans dag och jag är helt forever alone.
HAHA, nej men det känns underbart att få spendera sin alla hjärtans dag med sina vänner!
Visserligen är man i skolan då men ändå!
Just nu är mina vänner det viktigaste jag har så ska bli kul ändå ! :)
skulle ba säga det :*

Postat av: maria

sista timmen blir nog bäst på tisdag!(L)

2012-02-12 @ 19:12:55
Postat av: stephanie

ja det blir det nog, ska bli så kul att träffa Belinda också!

Hon kommer på måndag va? :)

2012-02-12 @ 19:15:58
URL: http://thisisstephaniie.blogg.se/
Postat av: jusian

staiffo, aa hon kommer på mån dag, tycker också de e kul att fira alla hjärtans dag med er, mina vänner :*, det kommer bli fett kul på tisdagen åhhhh, längtar :D

2012-02-12 @ 22:30:18

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback