Men vi är inte som dom, vi är sånna som i slutet inte får varandra.

"Allt känns så himla jävla konstigt när jag går förbi honom, han liksom kollar på mig , på ett sätt jag inte kan beskriva.
Jag blir alldelles varm i hela kroppen utav honom och jag känner mig snurrig och illamående för jag vet att du har mig, och varje gång jag försöker komma över dig är du där och drar mig tillbaka. Du har mig och henne.
Jag vet att jag inte är lika perfekt som henne, inte lika söt och säger inte samma saker som henne men jag kan älska dig på riktigt, på ett sätt ingen annan kan.
Jag vet vem du är, jag vet att du vet att jag vet vem du är. Men det hjälper faktiskt inte den här ggn, jag vill bara tillbaka till ruta ett, där det va du&jag och ingen annan, du kände inte henne då, du kände mig. Och mig var den du ville ha.
Nu känns det som om allt bara va en dröm. En dröm man inte bara drömmer utan en dröm man faktiskt fick uppleva, borde  vara glad att min dröm gick i uppfyllelse men den krossades lika snabbt.
Jag vet att jag inte är lika perfekt som henne, inte lika söt, och säger inte samma saker som henne men jag kan älska dig på rikigt, på ett sätt som ingen annan kan.
Du baraa tar för givet att jag ska stå där och vänta på dig och som tur så har jag inget annat val för jag älskar ju dig.
hur mycket jag än kämpar för att komma över dig så kommer jag aldrig över dig, du är som min skugga. Hur mycket man än försöker springa ifrån den kommer den alltid i fatt en, jag försöker så jävla mycket men får inget tillbaks, jag kommer aldrig komma över dig.
Jag vill att det ska bli vi igen och att vi ska vara tillsammans och lyckliga som dom i alla filmerna.
Men vi är inte som dom, vi är sånna som i slutet inte får varandra."
Hade jävligt tråkigt så satte mig ner och började skriva, jag äälskar ju att skriva!
Texten handlar inte om mig utan jag ba skrev nåt!
kommentera vad ni tyckte om den, jag tål kritik!

Postat av: maria

Riktigt fint skrivet!



tycker du borde spara texten ngn stans!<3

2012-02-02 @ 21:39:20
Postat av: stephanie

Tack maria!! <3



haha nej, orkar inte xd

2012-02-02 @ 21:59:08
URL: http://thisisstephanie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback