Young, wild & free

hej på er!

sitter här med datan i knät och lyssnar på musik och dricker latte och bloggar! Trevligt trevligt!
HAHA, kom på en sak, det här med att säga '' jag älskar dig'' till en person som man inte ens älskar ? Vad äre med den grejen liksom? Man älskar väl inte en person man träffat en/två gånger? Tänkte på det när jag såg en film nyss, man ba? uuuhh.
ajuste, kom på en sak till, det här med '' sötnos'' ''fin'' '' jätte vacker'' det säger man väl inte heller till nån man inte menar det till ? Om jag tillexempel skulle tycka ett ehm.. Berta ( tog ba nåt namn ) var ful, då skulle väl jag inte gå fram och säga att hon var fin? Det är ju ba drygt?
Det har faktiskt hänt mig ett par ggr, i sexan tillexempel så var de en tjej ( drar ej upp naaaaamn ) som sa att jag var jätte fin och blablabla, sen råkade jag höra henne prata med en annan tjej hon ba : '' har du sett Stephanie? Hon är ju ful? '' Och jag ba : Öh..?
B*tch.
Ah men skit i de!
Nu ska jag lyssna klart sen fixa lite saker!
Ha en fin kväll lovers!¨

Postat av: Maria

Jag irriterar mig sjukt mkt på det!! Hänt mig flera gånger... Typ OMG vad fin du var i håret! Och så ser man kart o tydligt, ja men jag vet att du inte menar det!!!! Jag blir irriterad på Sånna människor!!! Så jävla ):):682&2!:€@-€?/67291@%556282@€737839/€:€^]%]${£

2012-04-11 @ 20:40:16
Postat av: Helene

Titta gärna i min bloppis. Jag säljer bl.a. slitna jeansshorts, äkta skinnshorts, äkta skinnjacka, puss&kram jeans, converse, m.m.

2012-04-11 @ 20:56:19
URL: http://eatinglchf.blogg.se/bloppis
Postat av: Sandra

Jätte bra låt!!

2012-04-11 @ 23:36:11

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback